wtorek, 19 kwietnia 2016

Francuskie ślimaczki

 



Miałam na coś apetyt.
Może pizza, albo… sama nie wiedziałam do końca co. Taka wieczorna zachciewajka.
Przygotowanie pizzy nie zajmuje wprawdzie dużo czasu ale trzeba czekać na ciasto.                            
Zajrzałam do lodówki i nic prostszego nie przyszło mi do głowy.
A żeby było jeszcze szybciej upiekłam wszystko w mikrofalówce z funkcją crisp   ( opiekanie na chrupko) ale  spokojnie można przygotować tą przekąskę w piekarniku.

Składniki:

Gotowe ciasto francuskie
Tarty żółty ser
Sos paprykowy ostry Roleski
Zioła prowansalskie

Wykonanie:

Rozwinąć rolkę z ciastem, posmarować sosem, posypać obficie żółtym serem oraz ulubionymi ziołami. Zrolować wałeczek wzdłuż dłuższego boku i pokroić na mniej więcej równe odcinki. Ułożyć na talerzu do pieczenia lub blaszce jeśli pieczemy w piekarniku. Posmarować rozbełtanym jajkiem oraz posypać sezamem. Upieczone zajadać z ulubionym sosem. U mnie w mikrofalówce pieczenie zajęło ok 18-20 minut.






2 komentarze: